BIP Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Elblągu

Nabór na stanowisko Stażysta/Młodszy Asystent w Sekcji Higieny Żywności Żywienia i Przedmiotów Użytku

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu poszukuje kandydata na stanowisko Stażysta / Młodszy Asystent w Sekcji Higieny Żywności Żywienia i Przedmiotów Użytku

Wymiar etatu: 1/1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywanej pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór sanitarny nad bezpieczeństwem żywności i żywienia, przedmiotami użytku orz kosmetykami – przeprowadzanie kontroli sanitarnych zgodnie z obowiązującymi zasadami, obejmującymi 70% czasu pracy w terenie  i innych czynności;
  • stosowanie obowiązujących przepisów prawa w zakresie w/w nadzoru;
  • terminowa realizacja wszystkich zadań związanych z wykonywaną pracą;
  • sporządzanie i prowadzenie dokumentacji nadzorowanych obiektów zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi;
  • prowadzenie postępowania administracyjnego i mandatowego w przypadku naruszeń przepisów sanitarno-higienicznych;
  • współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych PSSE;
  • opracowywanie planów, ocen, opinii, sprawozdań itp. związanych z wykonywanymi zadaniami;
  • uczestnictwo w szkoleniach podnoszących znajomość przepisów i ich interpretacji, wiedzę i umiejętności.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

1) dobry stan zdrowia

2) wykształcenie: ukończone studia wyższe w zakresie Medycyny, Medycyny weterynaryjnej lub inne wyższe II stopnia na jednym z poniżej wyszczególnionych kierunków:

  • Technologia żywności;
  • Towaroznawstwo;
  • Dietetyka;
  • Zdrowie publiczne.

3) doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane

4) umiejętności, uprawnienia:

  • umiejętność samodzielnej pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • obsługa komputera  (pakiet MS office) i urządzeń biurowych (ksero, skaner, fax, itp.);
  • umiejętność redagowania pism;
  • dobra znajomość minimum jednego języka zachodniego (j. angielski, j. niemiecki, itp.) w mowie                         i piśmie;
  • komunikatywność;
  • bezkonfliktowość;
  • dyspozycyjność (gotowość świadczenia pracy w każdym czasie – o każdej porze doby i w każdym dniu tygodnia wg potrzeb);
  • wykonywanie zadań w sytuacjach stresowych.

 

Termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Elblągu,                              ul. Królewiecka 195, 82-300 Elbląg, pok. Nr 2  w terminie do dnia  05.01.2018 r.  (decyduje data wpływu                       do Sekretariatu Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Elblągu).

 

Wymagane dokumenty:

1. CV;

2. List motywacyjny;

3. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.                       o ochronie danych osobowych, tj. Dz. U. z dnia 28 czerwca 2016 r. poz. 922).

Nabór na stanowisko: Radca prawny

Elbląg 2017-08-25

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: Radca prawny

Wymiar etatu: ½

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywanej pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu

Wymagania niezbędne:      

  • dobry stan zdrowia;
  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia radcy prawnego – wpis na listę radców prawnych;
  • doświadczenie zawodowe – 1 rok na stanowisku radcy prawnego w jednostce administracji rządowej lub samorządowej;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania pożądane:

  • dobra znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej i przepisów związanych              z wykonywaniem przez Państwową Inspekcję Sanitarną  zadań z zakresu zdrowia publicznego, przepisów ustawy o działalności leczniczej; przepisów ustawy o finansach publicznych; o służbie cywilnej; przepisów ustawy Kodeks cywilny; przepisów ustawy Kodeks postępowania cywilnego; przepisów ustawy o postępowaniu przed sądami administracyjnymi; przepisów ustawy Kodeks karny; przepisów ustawy Kodeks postępowania karnego; przepisów ustawy Kodeks pracy;
  • umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych, w tym opinii prawnych                    i stanowisk;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność argumentowania, komunikatywność.

Główne obowiązki:

  • opiniowanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień;
  • sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych komórkom organizacyjnym                           w sprawach, w których powstają zagadnienia prawne budzące wątpliwości;
  • sporządzanie stanowisk w sprawach odwoławczych, itp.;
  • opiniowanie pod względem formalno prawnym umów o pracę, umów cywilnoprawnych                             i porozumień;
  • reprezentowanie PSSE w Elblągu w  sprawach przed sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz innymi organami, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi;
  • sporządzanie wystąpień, pism procesowych itp. do w/w instytucji i organów;
  • sporządzanie opinii prawnych i projektów stanowisk na polecenie Kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora.

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys (CV) i list motywacyjny – podpisane własnoręcznie;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, stażu pracy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wpis na listę radców prawnych;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o nieskalaniu wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Termin składania dokumentów: 22.09.2017 r.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:

                       Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

ul. Królewiecka 195

82-300 Elbląg

lub składać osobiście w siedzibie PSSE w Elblągu adres j/w w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00 w kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko Radcy prawnego”.

 

Inne informacje:

Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty”.    W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty.

Aplikacje niekompletne lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania drogą pocztową znaczenie będzie miała data stempla pocztowego.

 

Nabór na stanowisko Stażysta / Młodszy Asystent w Sekcji Higieny Komunalnej

       

Elbląg 2017-08-25

       

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu poszukuje kandydata na stanowisko Stażysta / Młodszy Asystent w Sekcji Higieny Komunalnej

Wymiar etatu: 1/1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywanej pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu

Wymagania niezbędne:

  • dobry stan zdrowia – umożliwiający pracę poza siedzibą PSSE (70 % pracy w terenie – kontrola obiektów);
  • wykształcenie: ukończone studia wyższe II stopnia (tytuł magistra) mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej na jednym z wyszczególnionych kierunków: inżynieria sanitarna, ochrona środowiska, technologia uzdatniania wody, biologia, biotechnologia, zdrowie publiczne;
  • doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane;

 

Wymagania pożądane:

  • umiejętność samodzielnej pracy, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera i urządzeń biurowych;
  • umiejętność redagowania pism;
  • minimum dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (potwierdzona certyfikatami);
  • znajomość obsługi sekretariatu;
  • komunikatywność, bezkonfliktowość, samodzielność, dyspozycyjność (gotowość świadczenia pracy w każdym czasie – o każdej porze doby wg potrzeb), wykonywanie zadań w sytuacjach stresowych.

 

Główne obowiązki:

  • nadzór sanitarny nad obiektami użyteczności publicznej, urządzeniami wodnymi (przeprowadzanie kontroli sanitarnych);
  • prowadzenie stałego nadzoru nad monitoringiem jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (pobór prób wody , opracowywanie dokumentacji; itp.);
  • przestrzeganie terminowości w zakresie realizacji planów pracy;
  • sporządzanie i prowadzenie dokumentacji nadzorowanych obiektów zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi;
  • prowadzenie postępowania administracyjnego i mandatowego w przypadku naruszeń przepisów sanitarno-higienicznych;
  • współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych PSSE w zakresie nadzoru nad jakością  wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi;
  • wykonywanie czynności dotyczących nadzoru nad ekshumowaniem, przewozem zwłok i szczątków ludzkich (przygotowywanie dokumentów oraz kontrole ekshumacji);
  • opracowywanie planów, ocen, opinii, sprawozdań itp. związanych z wykonywanymi zadaniami.

Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV) i list motywacyjny – podpisane własnoręcznie;

- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie;

- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy;

- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub               za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie;

- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach.

Termin składania dokumentów: 22.09.2017 r.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

ul. Królewiecka 195

82-300 Elbląg

lub składać osobiście w siedzibie PSSE w Elblągu adres j/w w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00 w kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko Stażysta / Młodszy Asystent                  w Sekcji Higieny Komunalnej”.

Inne informacje

Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty”.    W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty.

Aplikacje niekompletne lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania drogą pocztową znaczenie będzie miała data stempla pocztowego.

 

 

 

Zbędne elementy majątku ruchomego

Elbląg 2017-08-11

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu ul. Królewiecka 195 informuje, iż posiada niżej wymienione zbędne elementy AGD do nieodpłatnego przekazania bez obowiązku zwrotu z przeznaczeniem na realizację zadań publicznych jednostkom określonym w art. 38 rozporządzenia z dnia 6 kwietnia 2017 roku w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. 2017 poz. 729), bądź darowizny na rzecz jednostek organizacyjnych określonych w §39 w/w rozporządzenia.

  • Lodówka GORENJE              nr: PSSE-8K-8/9 wartość początkowa 1499,74 złotych
  • Lodówka AEG                      nr: PSSE-8K-8/8 wartość początkowa 2299,00 złotych
  • Lodówka LIEBHERR          nr: PSSE-8K-8/7 wartość początkowa 3048,78 złotych

Komisja wnioskuje o nieodpłatne przekazanie w/w sprzętu bez obowiązku zwrotu zainteresowanym jednostkom określonym w §38 lub §39 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 kwietnia 2017 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe.

Pisemne wnioski zawierające informacje określone:

w §38 ust. 4 w/w rozporządzenia:

  • Nazwę, siedzibę i adres jednostki występującej o nieodpłatne przekazanie składnika ruchomego
  • Wskazanie składnika majątku ruchomego , o który jednostka występuje
  • Oświadczenie, że przekazany składnik majątku ruchomego zastanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym

lub w §39 ust.4 rozporządzenia zawierające:

  • Statut zainteresowanego podmiotu
  • Pisemne uzasadnienie potrzeb
  • Wskazanie sposobu wykorzystania składnika rzeczowego majątku ruchomego
  • Zobowiązanie do pokrycia kosztów związanych z darowizną, w tym kosztów odbioru przedmiotu darowizny

Należy składać na adres Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Elblągu, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 195

Kontakt tel: 55 2327431 Mail: psse.elblag@sanepid.olsztyn.pl

Nabór na stanowisko Referent ds. Finansowych

Elbląg 2017-08-25

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: Referenta ds. finansowych

Wymiar etatu 1/1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywanej pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu

 

Wymagania niezbędne:

- dobry stan zdrowia,

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie  średnie lub wyższe w zakresie ekonomii, rachunkowości budżetowej lub administracji,

- znajomość przepisów w zakresie: finansów publicznych, postępowania egzekucyjnego w administracji, rachunkowości, ubezpieczeń społecznych i podatków,

- znajomość pakietu Office.

Wymagania pożądane:

- minimum 5 letni staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej,

- znajomość zagadnień związanych z wynagrodzeniami, rozliczeniami z ZUS oraz pracowniczymi

- kursy i szkolenia w zakresie windykacji należności,

- dyspozycyjność;

- umiejętność obsługi programów: Płatnik, Płace i Kadry jPROBIT.

- umiejętność obsługi programów: Eksploratora VideoTelBanking, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, Finansowego Dochodów Budżetowych (Rozrachunki),

- zdolność do analitycznego myślenia,

- obowiązkowość, skrupulatność, terminowość, komunikatywność,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia,

- zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

- znajomość obsługi sekretariatu, urządzeń biurowych, itp.

 

Główne obowiązki:

- przypis należności budżetowych,

- odpis i księgowanie spłat należności,

- naliczanie odsetek za zwłokę,

- windykacja należności budżetowych,

- sporządzanie sprawozdań o należnościach,

- obsługa kasy,

- zastępstwo pracownika Sekretariatu.

 

Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV) i list motywacyjny – podpisane własnoręcznie;

- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie;

- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy;

- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie;

- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach.

Termin składania dokumentów: 22.09.2017 r.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

ul. Królewiecka 195

82-300 Elbląg

lub składać osobiście w siedzibie PSSE w Elblągu adres j/w w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00 w kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko referenta ds. finansowych”.